Agencja interaktywna Next, należąca do grupy Starcom MediaVest Group postanowiła zmienić swój wizerunek poprzez wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej. Zmiana odzwierciedla nowe pozycjonowanie marki na rynku. 

To pierwsza zmiana w wizerunku firmy od 2004 roku, wtedy też agencja debiutowała jako wewnętrzny dział grupy Starcom MediaVest. Next współpracował do tej pory z takimi firmami jak: Kraft Foods Polska, Coca-Cola Poland Services, Kompania Piwowarska, ZT Kruszwica, Samsung, T-Mobile, Lorenz Bahlsen Snack World, Grupa TVN, Link 4 czy Honda.

Przez osiem lat nasza firma bardzo się zmieniła. Dzisiaj jesteśmy fullserwisową agencją realizującą zintegrowane kampanie reklamowe, w których centrum są cyfrowe kanały komunikacji - opisuje Jakub Bielerzewski, dyrektor zarządzający Next.

Za wizerunek firmy odpowiada agencja brandingowa Mamastudio. Logotyp Next składa się z dwóch strzałek, mających przypisaną symbolikę. Pierwsza z nich odwołuje się do doświadczenia i tradycji marki, wskazując na to co już było. Druga zaś, ma pokazać przyszłość marki, możliwości jej rozwoju. Czerń oraz biel to kolory wykorzystane w tym znaku.

Ten znak ma pokazywać nie to, co jest teraz, lecz to, co będzie za chwilę,  to co będzie „Next”. Celem było przedstawienie pewnego kontinuum, procesu i sposobu myślenia o komunikacji w zespole tej agencji - mówi Michał Pawlik, dyrektor artystyczny i partner Mamastudio. - Powstał bardzo prosty, literniczy logotyp oparty na dwóch kursorach. Dzięki temu zabiegowi znak zwraca uwagę na to, co jest na zewnątrz, czego nie widać i co dopiero nadchodzi -opisuje.

Źródło: link