Firma spożywcza Gellwe postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Wraz z nowym rokiem na półkach możemy zauważyć nowe opakowania produktów. Zmiany widoczne są lub będą we wszystkich produktach marki.

Delikatny lifting logo, to to co można dostrzec na samym początku. Zmieniono czcionkę oraz kolorystykę na bardziej ciepłą, domową. Dodano napis ‚Właśnie to lubię’. Znak można teraz wyraźniej dostrzec na opakowaniach produktu.

Co do projektu opakowań. Kolorystyka dla danych produktów pozostała taka sama, koncepcja również. Zmianie uległa czcionka napisów na opakowaniu. Powiększono również zdjęcia produktów np. kubeczek na opakowaniu kisielu. Opakowania zostały uzupełnione o informacje dotyczące wartości kalorycznych produktu (lewy dolny róg).

A oto co powiedziała Pani Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare:

„Odświeżając opakowania naszych produktów chcieliśmy skutecznie wyróżnić je na półkach tak, by nasi konsumenci sięgali po nie z jeszcze większą łatwością. Jestem pewna, że żywe kolory, nowoczesne liternictwo i wyraźne grafiki zyskają uznanie w oczach wszystkich tych, którzy od lat są wierni produktom Gellwe, a także pomogą przekonać do naszych produktów osoby, które ich jeszcze nie znają.”

Jak piszą na swojej stronie proces sukcesywnego zastępowania produktów w opakowaniach prezentujących dotychczasową wizualizację nowymi został zaplanowany na 6 miesięcy.

Warto dodać, że za zmianę opakowań produktu odpowiedzialna jest międzynarodowa agencja z siedzibą w Warszawie- Dragon Rouge.

Źródło: Biuro Prasowe Gellwe.