GetResponse podsumowuje zmiany i nowe funkcjonalności wprowadzone do serwisu nową identyfikacją wizualną z całkowicie odmienionym logo.

GetResponse, największy w Polsce dostawca usług email marketingowych, wprowadził nowe logo oraz identyfikację wizualną. Zmiana wizerunku to symbol rewolucyjnych i prostych w obsłudze funkcjonalności, które zostały wprowadzone do serwisu w ostatnich miesiącach.

Nowe logo GetResponse symbolizuje kilka elementów – kopertę, wzrost wyników, znacznik poprawności oraz uśmiech. Dzięki temu może ono komunikować wszystkie najważniejsze elementy związane z GetResponse jak: emaile, najwyższa dostarczalność, wysokie wyniki z kampanii oraz zadowolenie i radość z prostej obsługi serwisu.

Nowe logo to kwintesencja zmian, które udało nam się wprowadzić w GetResponse, ale również początek czegoś nowego. Otwiera się nowy rozdział dla nas i naszych klientów. Już mamy w planach kolejne funkcjonalności, dzięki którym będziemy mogli powiedzieć: Uśmiechnij się. To proste. To GetResponse – dodaje Szymon Grabowski.

Zmianie uległy również kolory, które mają nadać logo świeżego wyglądu. Przy projektowaniu zastosowano autorski krój pisma o nazwie GetResponse Pro. Jest to font bazujący na istniejącym już kroju Museo, w którym to delikatnie zmodyfikowano litery. Wprowadzeniu nowej identyfikacji towarzyszyć będzie kampania reklamowa w czołowych serwisach branżowych.

Źródło: Komunikat prasowy

[polldaddy poll=6542893]