McCann zdecydowało się na wprowadzenie nowego, globalnego systemu identyfikacji wizualnej. Zmiany obejmą wszystkie oddziały grupy na świecie. 

McCann Worldgroup jest jedną z największych światowych sieci komunikacji marketingowych. Znajduję się ona w gronie pięciu najlepszych przedsiębiorstw w swojej klasie. W skład firmy, wchodzi 5 marek: McCann Erickson, największa na świecie sieć agencji reklamowych, MRM, który koncentruje się na komunikacji cyfrowej i zarządzaniu relacjami z klientami; Momentum, specjalizująca się w eksperymentalnym marketingu i promocji; McCann Healthcare, która zajmuje się obsługują komunikacji medycznych; oraz WGEXP, globalny dostawca usług produkcyjnych.

Strategia rebrandingowa McCann została oparta na trzech prostych stwierdzeniach:

  1. Rozwój dyktuje zmiany
  2. Wprowadzenie zmian wymaga wiedzy
  3. Wiedza pochodzi z przeszłych doświadczeń

Nowy logotyp zachowuje swój minimalistyczny styl oraz odnosi się do wartości, którymi kieruje się grupa. Składa się wyłącznie z prostej typografii, koloru czarnego. W polskich oddziałach pod logotypem występuje napis „Warsaw”. Również Tagline „Truth Well Told” przechodzi rebranding. Poprzedni, zaprojektowany w 1912 roku, przez Paula Rennera, ma już 100 lat. Nowy, wciąż zamknięty jest w okrąg, znika postać człowieka. Krój pisma, jest taki sam jak w głównym logo.