Nowe, odświeżone logo Biedronki

  • Logo

    15-12-22

    Odświeżone zostało nowe logo sklepu Biedronka, w którym zastosowano nowoczesny efekt 3D nadający uśmiechniętej postaci owada bardziej realistyczny wygląd. Typografia została uproszczona, zastosowano czcionkę bez pochylenia, zmieniły się natomiast proporcje logotypu - element graficzny został powiększony i przesunięty na lewą stronę. Kolory tła marki pozostały niezmienione, a w logotypie jest nadal także napis "Codziennie niskie ceny".

    Efekt 3D w logo jest mile widzianym dodatkiem, nadającym postaci bardziej realistyczny wygląd i wrażenie. Uproszczona czcionka oraz większy i przesunięty element graficzny nie tylko sprawiają, że logo wygląda bardziej nowocześnie i atrakcyjnie, ale także przyciągają wzrok i są łatwiejsze do odczytania.

    Nowe logo sklepu Biedronka jest świetnym odzwierciedleniem zaangażowania marki w zapewnienie klientom świetnej wartości oraz przyjaznej, gościnnej atmosfery. Zostało ono odświeżone, aby lepiej odzwierciedlać wartości marki i uczynić je bardziej nowoczesnym i atrakcyjnym wizualnie.
    Biedronka opracowała skuteczną tożsamość marki, która wyróżnia się na tle konkurencji i przemawia do szerokiego grona klientów. Jasnoczerwone i żółte logo marki jest łatwo rozpoznawalne i daje poczucie energii i ekscytacji. Dodatkowo firma wdrożyła podejście do marketingu i sprzedaży skoncentrowane na kliencie, oferując szereg promocji i ofert, które sprawiają, że zakupy są jeszcze przyjemniejsze.

stare i nowe logo biedronki

Autor Admin