Interstate Hotels & Resorts zaprezentował swoją nową, globalną tożsamość. Zmianie uległo logo oraz strona internetowa firmy. Rebranding został podjęty, po to, aby lepiej zakomunikować pozycję spółki, która jako jedyna, na dużą, globalną skalę zarządza hotelami na całym świecie. 

Nowa koncepcja została zaprezentowana podczas konferencji Global Leadership Conference, wszystkim wewnętrznym gremiom firmy. Nowe logo, przedstawia glob ziemski z literką „I” w środku. Zastosowano kolorystykę szaro-niebieską, czyli podobnie jak w poprzednim znaku. Typografia w logo, to szeryfowy font. Zakończenie linii liter w czcionce jest smukłe, delikatne, sprawia wrażenie monumentalności. Jak można przeczytać, w komunikacie prasowym, nowy znak będzie prezentowany wraz ze sloganem firmy „Nasze doświadczenie, twój sukces”. Każdy odrębny region będzie posiadał własną wersję logo, w tym m.in. Rosja, czy Indie.

 

 

Wraz z nowym logo, Interstate uruchomiła nową stronę internetową,www.interstatehotels.com. Strona została wykonana w minimalistycznym stylu, dzięki czemu zamieszczone informację są bardzo czytelne. Na uwagę zasługuję dobre dobranie fontów oraz duża dbałość o użyteczność strony. Wszystko znajduje się na właściwym miejscu. Po prostu solidnie wykonana wizytówka firmy.

Źródło: Informacja prasowa