Marka piwa Żywiec postanowiła przeprowadzić lifting swojej identyfikacji. Zmianom uległy takie elementy jak logo, packaging oraz cała masa materiałów reklamowych. 

Jak można się domyślić celem tego rebrandingu, było dostosowanie wizualizacji do młodszego targetu. Poprzednie, mocno klasyczne w żaden sposób nie odnosiło się do młodego odbiorcy. W tej chwili mamy do czynienia ze świetnym połączeniem minimalistycznego logo z etnograficzną ilustracją przedstawiającą tancerzy w ludowych strojach, która również została znacząco uproszczona. Takie zestawienie ma szansę trafić zarówno do młodszego jak i starszego pokolenia.

Zmianie uległa cała typografia. Litery stały się bardziej kanciaste, a szeryfy są teraz o wiele cieńsze. Co więcej, pozbyto się paskudnego czarnego cienia pod typografią. Kwestią sporną jest jednak litera „Ż”, ponieważ oprócz kropki posiada teraz także kreskę pośrodku, która w języku polskim oznacza to samo. Choć wydaje się to nie mieć sensu, to wizualnie prezentuje się naprawdę dobrze.

W czerwonej wstędze nie znajdziemy już złotego gradientu, został on całkowicie usunięty. W pozostałych elementach kolor ten został zastąpiony przez szarości i kolor niebieski.