Rebranding Wirtualnej Polski

  • Identyfikacja wizualna

    03-03-22

    Każdego dnia przeglądamy masę stron internetowych i szukamy nowych informacji, które mają na celu zgłębienie naszych informacji o świecie, ale też o innych zagadnieniach. Obecnie przeglądamy internet nie tylko w komputerach czy laptopach, ale również w naszych smartfonach. Jedną z najbardziej popularnych stron jest Wirtualna Polska, którą wszyscy znamy pod adresem wp.pl. Parę lat temu przeszła ona rebranding, który postanowiliśmy przeanalizować.

    Co się zmieniło po rebrandingu wp.pl?

    W pierwszej kolejności trzeba powiedzieć, że zmienił się wygląd strony. Nowe logo oraz identyfikacja wizualna były pokłosiem konsultacji, ale też chęci pokazania strony w innym świetle tak, aby mogła nadgonić pewne niedoskonałości względem innych stron. Dziś strony wyglądają zupełnie inaczej niż 10 czy 15 lat temu, więc rebranding wp.pl nie był czymś, co by było niespotykane. Trzeba powiedzieć, że dziś strona jest bardziej przejrzysta i spełnia wszelkie oczekiwania nowoczesnego użytkownika internetu, który chce informacje znaleźć w sposób szybki i przejrzysty.

rebranding wp.pl

Czy rebranding wp.pl był potrzebny?

Pytanie czy rebranding wp.pl był potrzebny jest zawsze pytaniem dość neutralnym. Wynika to przede wszystkim z tego, kto i jakie podejście ma do samej strony oraz zawartości, którą można na niej znaleźć. Nie ma co ukrywać, że rebranding wp.pl znacznie odświeżył stronę i nadał jej nowy charakter. Lepszy i wyraźniejszy wygląd bardziej odpowiada przeglądaniu jej na telefonie, a mówimy przecież o wielu milionach użytkowników, którzy odwiedzają Wirtualną Polskę.


Autor Admin