Polski producent gier City Interactive zmienił logo. Jest to kolejny etap zmiany wizerunku firmy. Z producenta niskobudżetowych gier stali się największym polskim wydawcą, z ekspansją na międzynarodowe rynki. 

City Interactive to międzynarodowy wydawca oraz największy polski producent gier komputerowych na komputery osobiste i konsole, w tym Xbox 360, Playstation3 i Nintendo Wii. Firma powstała w 2002 roku jako połączenie wydawnictwa i dwóch studiów tworzących gry komputerowe. Długofalowa strategia zagwarantowała skuteczną ekspansję na międzynarodowe rynki.

City Interactive postawił na prosty, czarno-biały znak, pozbawiony wszelkich gradientów i uwypukleń. Stary znak przypominał logo giganta EA Games, głównie przez zamkniętą w okrąg kompozycję. Teraz postawiono na zupełnie nowy styl.

W sygnecie umieszczono dwie wielkie litery „C’ oraz „G”, będące skrótem od nazwy City Interactive. Litery stylizowane są w perspektywie, tworząc kształt obudowy komputera.  W moim mniemaniu projekt nie ustrzegł się błędów. Słychać zarzuty, że litera C wygląda jak G. Zgadzam się z tym.

Typografia pod sygnetem, wygląda dobrze. Zastosowano nowoczesny, nieco opływowy krój pisma. Zastanawiam się, czy całość nie wyglądałaby lepiej, z bardziej kanciastym fontem. Brakuje ‚smaczków’, które dopełniły by ten logotyp.

Wydaje mi się, że nowe logo o wiele bardziej pasuje do poważniejszego profilu firmy City Interactive. Podoba mi się wystylizowanie liter w sygnecie, na kształt obudowy komputera, choć widziałem już podobne projekty. Jak choćby logo Gamecube.

[polldaddy poll=6526378]