VIVA Polska po dwunastu latach obecności na rynku zmienia swoje oblicze. Już 17 lipca ma zaprezentować nowe logo oraz oprawę graficzną. Będą się oni posługiwać logo, które wykorzystywane jest w globalnej identyfikacji wizualnej VIVY.

Nowe logo nie zrywa z poprzednią koncepcją projektu, wciąż opiera się na czterech trójkątach, tworzących napis VIVA. Postanowiono natomiast zrezygnować z zaokrągleń na rzecz kanciastych kształtów. Logo zbudowane jest teraz z surowo ociosanych figur. Patrząc po zagranicznym wykorzystaniu tego znaku, występować on będzie w różnorodnej kolorystyce, zresztą podobnie jak poprzednik.

Tym nowościom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która obejmie takie działania jak reklamy w internecie, kinie, outdoorze czy w stacjach telewizyjnych z portfolio Viacom w Polsce. Za kampanie odpowiedzialne będą aż dwie agencje. K2 zajmie się kreacją internetową, zaś zespół VIMN pozostałymi elementami. Akcja roczpocznie się 17 lipca i potrwa do końca lata.

VIVA nie zapomina o swojej stronie internetowej, również ona zostanie przebudowana. Świeża witryna ma zapewnić użytkownikom o wiele łatwiejszy dostęp do treści takich jak teledyski oraz programy. Nawigacja ma stać się o wiele bardziej intuicyjna. To nie koniec zmian. Dbając o estetykę kanału, stacja rozpocznie nadawanie obrazu w formacie 16:9. Co więcej, na antenie pojawią się premierowe programy.