woa_1

W zeszłym tygodniu World Olympians Association, organ przedstawicielski olimpijczyków z całego świata, zaprezentował nowe logo oraz stronę internetową swojej organizacji. Premiera znaku miała miejsce podczas imprezy dla olimpijczyków w przeddzień otwarcia zimowych igrzysk w Sochi. 

woa_2

Koncepcja znacząco się nie zmieniła. W sygnecie widnieje znicz olimpijski, który składa się z mniejszej liczby płomieni, aniżeli poprzedni znak. Na uznanie zasługuje wyodrębnienie logo igrzysk olimpijskich z sygnetu oraz dodanie mu kolorów, bez których logo traci sens. Trafiona wydaje się być również kolorystyka znicza, który przybrał teraz złotawe barwy. Font wykorzystany w nowej identyfikacji to bezszeryfowy „Verlag”, w pogrubionej wersji. Ten sam krój został użyty na nowej stronie organizacji.

Oto jak o nowej identyfikacji wypowiada się prezydent World Olympians Association, Joël Bouzou:

This is a very exciting time for the WOA and we’re delighted to launch our new identity and website here at the Olympic Winter Games in Sochi. We believe the new logo and website signifies the great strides we have made in 2012 and 2013 with the appointment of a new CEO, the creation and launch of our National Olympians Association Development Fund and Project Fund, and our much improved communications with our members around the world.

woa_3

Źródła: Olmypians.org, The Branding Source