Hokej na trawie to mało znany w Polsce sport, jednak systematycznie się rozwijający. 12 maja odbyła się konferencja prasowa, na której Polski Związek Hokeja na Trawie wraz z agencją sportową KiwiSport zaprezentowały nową identyfikacją wizualną PZHT.

Poznańska Agencja Marketingu Sportowego KiwiSport specjalizuje się w brandingu i marketingu dla instytucji sportowych oraz firm chcących promować się poprzez sport. Na swoim koncie mają współpracę z takimi markami sportowymi, jak np. Śląsk Wrocław, KKS Lech Poznań czy Ekstraklasa SA.

Oprócz nowego logo, na konferencji zaprezentowano również motyw graficzny dla materiałów promocyjnych oraz hasło – „Prawdziwy sport”.

Zmiana identyfikacji związku ma stanowić początek rozwoju funkcjonowania całej dyscypliny w Polsce, jak również być podstawą do budowy jej popularności. W projektach graficznych staraliśmy się ująć ważne dla hokeja wartości – dynamikę, walkę oraz zaangażowanie.

– Olaf Jarzemski z agencji KiwiSport.

Nowe logo to połączenie trzech elementów: laski hokejowej, orlego skrzydła oraz flagi Polski. KiwiSport stawia na minimalizm, pod znakiem znajduje się skrót PZHT zapisany bezszeryfowym krojem; logotyp jest koloru czerwonego na białym tle, lub alternatywna wersja białego koloru na czerwonym tle – co symbolizuje barwy narodowe. Jak widać poniżej, dobrze że zdecydowano się zmodernizować wizerunek Polskiego Związku Hokeja na Trawie, poprzednie logo było mocno przestarzałe i okropnie wyglądało na stronie internetowej związku.

Stare logo:

Nowa identyfikacja wizualna:

Źródło: signs.pl

[Aktualizacja]

Kilka chwil temu PZHT zmienił całkowicie szatę graficzną swojej strony internetowej – www.pzht.pl. Jak widać, wcześniej dominowała na stronie barwa zielona, od teraz jest to czerwony (bardzo dużo czerwonego) i biały, z zielonymi dodatkami.

Stary wygląd strony: