Victoria to jedna z dzielnic Londynu, nazwana tak na cześć Królowej Wiktorii (1819-1901). Serce dzielnicy to Victoria Station – dworzec kolejowy, który jest miejscem przesiadek nie tylko dla osób podróżujących pociągami, ale także metrem, autobusami i taksówkami. W samej dzielnicy znajdują się także pałac Buckingham i ogrody królewskie. W przeciwieństwie do innych dzielnic Londynu, ta – choć znana – nie charakteryzuje się konkretną osobowością czy klimatem.

 

Nad zmianami zaczęto pracować w kwietniu tego roku. Nową identyfikację Victorii stworzyła agencja SomeOne współpracując z największą firmą zajmującą się nieruchomościami w Wielkiej Brytanii, Land Securities. Nowy wizerunek jest już powoli wdrażany i będzie systematycznie przez kolejne 7 lat. Wiemy już jak wygląda nowe logo dzielnicy: gruby bezszeryfowy krój Andes z ukośną linią, przecinającą literę „V” w lewym górnym zakończeniu litery po wewnętrznej stronie, pod kątem równoległym do prawej kreski litery. Myślę że logo jest na tyle dobre, że po pierwszym spojrzeniu zostanie zapamiętane w głowie np. przechodnia, a to za sprawą owej linii. Sam nie widziałem podobnego przecięcia logotypu więc mi się podoba, jeżeli ktoś z Was widział już coś podobnego, to dajcie znać w komentarzach.
Poniżej możecie zobaczyć także paletę barw na której opiera się cała kampania, a także konfigurowalne szablony bazujące na ostrokątnych trójkątach, na których opierają się billboardy czy plakaty oraz oficjalny spot reklamowy.
Pojawiła się także strona związana z rebrandingiem – Create Victoria, ale niestety nie ma na niej zbyt dużo informacji.