Rebranding Żywca - odświeżenie wizerunku marki

  • Identyfikacja wizualna

    11-04-22

    Rebranding marek to normalna rzecz. Niektóre z nich chcą odświeżyć wizerunek, podać niektóre produkty i usługi w nowej szacie graficznym i tym samym pokazać klientom, że rozwój marki jest dla nich ważny oraz opinia otoczenia. Rebranding nie ominął również Żywca, którego postanowiliśmy przeanalizować.

Rebranding Żywca

W jaki sposób rebranding wpływa na sprzedaż żywca?

Przede wszystkim należy powiedzieć, że rebranding Żywca zdecydowanie wpłynął na jego sprzedaż. Oczywiście, nie jest to jego jedyna pochodna, ponieważ wynika to też z tego, że marka otworzyła się na rynek i rozwinęła piwa 0%, które idealnie sprawdzają się na imprezy czy też browary kraftowe będą o półkę wyżej o piw koncernowych, chociaż są też odpowiednio droższe. Co trzeba wiedzieć o sprzedaży Żywca? Przede wszystkim to, że jest to piwo, które cały czas jest popularne wśród naszych rodaków i zapewne pozostanie tak na długo.

Ta zmiana się znacząco przyjęła. Delikatnie odświeżono logo oraz wprowadzono szereg kampanii, które miały na celu przedstawienie piwa Żywiec jako browaru, który wyróżnia się na tle innych. Żywiec otworzył się na młodą widownię poprze organizację koncertów jak Męskie Granie i tym samym zwiększył swoją popularność. Rebranding Żywca jest oczywistą praktyką, ponieważ inne znane marki też próbują odświeżania swojego wizerunku, bo jest to naturalnie potrzebne. Trzeba dać impuls środowisku i tak też zrobił browar.


Autor Admin