Poczta Polska od lat stanowi główną firmę przesyłkową na terenie całej Polski. Realizuje ona zarówno przesyłki listowe, przekazy pieniężne, jak i paczki kurierski. Logo Poczty Polskiej jest bez wątpienia jednym z najbardziej rozpoznawalnych znaków.
Logo Poczty Polskiej - jak się zmieniło?
-
Logo
31-05-22
Jak zmieniło się logo Poczty Polskiej?
Logo Poczty Polskiej przedstawia złotą trąbkę umieszczoną na czerwonym tle. W takiej formie i w tej kolorystyce jest powszechnie użytkowane od 2013 roku. Warto zaznaczyć, że wybór ten nie jest przupadkowy - trąbka jest symbolem pocztowym wykorzystywanym praktycznie na całym świecie.
Zmiana loga Poczty Polskiej wynikała to przede wszystkim z chęci unowocześnienia dotychczasowej formy znaku marki, zmiany odbioru PP w oczach wszystkich potencjalnych klientów oraz podkreślenie narodowego charakteru placówki za pomocą barwy biało-czerwonej. Poprzednie logo Poczty Polskiej było nieznacznie inne - tak jak obecnie była to złota trąbka, ale umieszczona na jednolitym, niebieskim tle.
Autor Admin